Vásárlás folyamatának leírása

A SmartBioma honlapon történő vásárlás folyamata

Regisztráció

Honlapunkon a vásárlás regisztrációhoz kötött a Felhasználó érzékeny, személyes adatainak (pl. amik a leletekben szerepelnek) fokozott védelme érdekében. Regisztráció során létrejön a jelszóval védett, személyes Felhasználói felület (MySmartBioma), ahol a leleteket, számlákat letöltheti a Felhasználó.

A regisztráció során az alábbi adatokat kell megadni: e-mail cím, jelszó, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím, majd el kell fogadnia az Általános szerződési feltételeket, valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot. A regisztráció részeként a Felhasználó egy e-mailt kap, amely egy hivatkozást tartalmaz. A Felhasználó a hivatkozásra kattintva véglegesíti a regisztráció folyamatát, ami után a Felhasználó már bejelentkezhet a saját Felhasználói felületére (MySmartBioma).

A hozzáférési adatok titkosságáért a Felhasználó felelős. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.

A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben (info@smartbioma.hu) kérheti a Szolgáltatótól. 

Megrendelés

Megrendelés a bejelentkezés után a Felhasználó saját Felhasználói felületén (MySmartBioma) hajtható végre.

A MEGRENDELÉS menüre kattintva megjelennek a vizsgálati kategóriák, csomagok. Ezek egyikét kiválasztva láthatók az ahhoz tartozó egyedi vizsgálatok.

Ezen a felületen kosárba gyűjthetők a megrendelni kívánt vizsgálatok egyenként, vagy csomagban.

A vizsgálatok egyenkénti kiválogatását a megnevezésük előtt elhelyezett négyzetre kattintva lehet elvégezni. A kiválogatott vizsgálatokat azután együtt teheti a kosárba a ’Kosárba teszem a kiválasztottakat’ gomb megnyomásával.

A vizsgálatok csomagban is megvásárolhatók ’Kosárba teszem a teljes csomagot’ gomb megnyomásával (csomagban történő vásárláshoz árkedvezmény tartozik).

A Felhasználó a kosár tartalmát a KOSARAM menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt még kitörölhetők a nem kívánt tételek. A ’Rendelés’ gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat.

A megrendelt vizsgálatok Szolgáltató által történő elvégzéséhez szükség van a Felhasználó székletmintájára. Ennek levételéhez mintavevő eszközt visz ki a Szolgáltató által megbízott futárszolgálat. A futárszolgálat a szolgáltatási díj része, nem jár külön költséggel.

A rendelési folyamat következő lépése a számlázási és szállítási cím kiválasztása. A regisztráció során megadott cím automatikusan feltöltődik a számlázási és szállítási cím helyére. Van lehetőség a címek módosításra, új címek megadására és mentésére.

A következő lépés a fizetési mód kiválasztása. A megrendelt termékek fizetése banki átutalással vagy utánvétellel a futárszolgálatnál készpénzben lehetséges (hamarosan a bankkártyás fizetés is bevezetésre kerül).

A ’Megrendelem’ gombra kattintva a megrendelés visszavonhatatlanul megerősítésre kerül. A Felhasználó a megrendelés sikerességéről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést, amely tartalmazza azt az egyedi Rendelés azonosító számot, amely a későbbiekben hivatkozási alapul szolgál. A Felhasználó és a Szolgáltató között az automatikus visszaigazolás megérkezésével szerződés jön létre (lásd ÁSZF).

Amennyiben a Felhasználó a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) hibás adatot észlel, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.

Számla és fizetés

A rendelési folyamat lezárását, a Rendelés azonosító létrejöttét követően elektronikus számla készül, amit a Felhasználó MySmartBioma fiókjában a RENDELÉSEIM menüből tölthet le, az adott megrendelés ’Számla letöltése’ gombjára kattintva.

A számla kiegyenlítése utánvétellel történő fizetés esetén a futárszolgálat képviselőjének készpénzben történik. Átutalással történő fizetés esetén az összeget az OTP Banknál vezetett 11746043-24622972-00000000 számla számra kell átutalni. A közlemény rovatba feltétlenül fel kell tüntetni az adott megrendelés Rendelés azonosítóját!

Mintavételtől a leletig

A futárszolgálattól átvett mintavevő eszközhöz leírás tartozik, ami részletesen elmagyarázza a használatát.

A mintavétel után a Felhasználó a mintavevő eszközzel együtt küldött csomagoló anyagba helyezi a mintával feltöltött mintavevőt, a leírás szerint.

Az így elkészült csomagot a Felhasználó postán feladja a Szolgáltató címére (a postaköltséget a Szolgáltató előre kifizeti).

A postára adott mintavevő laboratóriumba érkezési idejéről a Felhasználó a MySmartBioma Felhasználói oldalán értesülhet a RENDELÉSEIM menü alatt.

Az árlistában megadott eredményközlési idők a minta laboratóriumba érkezésétől számítódnak.

A Felhasználó e-mailben kap értesítést a lelet elkészülésének időpontjáról. A lelet a RENDELÉSEIM menü alatt tekinthető meg.

 

Az online.smartbioma.hu.hu weboldal sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a használatáról való információszerzés, a weboldal használóinak megkülönböztetése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és célzott hirdetések elhelyezése érdekében. COOKIE-K (SÜTIK) KEZELÉSE